Living

Bereik ruim 245.000 liefhebbers van interieur via onze living doelgroep

Met de titels Groener Wonen, Scandinavian Living en LandIdee bereikt Vipmedia een grote groep geïnteresseerden in interieur en living. Zowel online, via de websites en sociale media, als op print, wordt deze doelgroep bereikt. De titels bedienen elk een interessegebied binnen de overkoepelende doelgroep living.
Groener Wonen is een optimistisch blad, dat zich richt op de lezer die zijn huis wil verduurzamen. Energie, interieur, groen in huis en een duurzame levensstijl staan in dit blad centraal.
Scandinavian Living is hét blad voor iedere liefhebber van de Scandinavische woonstijl. Dit blad inspireert en adviseert.
LandIdee richt zich op de lezer met een landelijke interesse. Dit magazine is voor de lezer die geïnteresseerd is in de landelijke woonstijl, het buitenleven en koken.

Bereik

Wie de doelgroep met de interesse interieur en wonen wil bereiken, is bij Vipmedia aan het juiste adres. Onze living-doelgroep in één oogopslag:

Print 

Gecombineerd bereik: 150.000

Online
Gecombineerd bereik: 245.000 bezoekers per jaar
Gecombineerde paginaweergaven: 485.000 bezoekers per jaar

Nieuwsbrieven

Abonnees: 9.300

Klik hier voor meer informatie over de individuele merken:

Groener Wonen, Scandinavian Living, LandIdee

Adverteren of samenwerken?

Scandinavian Living
Peggy de Geus

Mail: demediamanager@gmail.com
Bel: +31 (0)6 52 02 22 38

LandIdee, Groener Wonen
Edwin Fijnaut
Online sales manager
Mail: edwin.fijnaut@vipmedia.nl
Bel: +31 (0)6 24 49 94 91