DierenLot

DierenLot

Vraag van de klant:

Een informatief en mooi vormgegeven tuinmagazine dat het hele jaar door gebruikt kan worden en we de klanten gratis mee kunnen geven in het tuinseizoen. Zowel de echte tuinklussen (zoals: zaaien, planten en snoeien) aan bod laten komen als de doe-het-zelf klussen (zoals: schutting, tuinhuis, terras, pergola plaatsen). Regelmatig verwijzen naar onze website en ons assortiment door het hele magazine naar voren laten komen. Omdat het magazine verspreid wordt in Nederlandstalig en Franstalig België graag een Nederlandstalige en Franstalige uitgave.

Uitwerking:

Een handzaam en praktisch magazine waarin de consument op een prettige manier geïnspireerd en geïnformeerd wordt. Het magazine is met zorg vormgegeven en gedrukt op stevig papier. Door het stevige papier is het echt een bewaarspecial.

Opbouw

Het magazine is opgebouwd aan de hand van de maanden: beginnend bij januari, eindigend bij december. Per maand worden de belangrijkste tuinklussen aangestipt en uitgelegd. Tussen de tuinklussen door wordt er steeds een doe-het-zelf klus uitgelicht: van het plaatsen van een schutting tot het bouwen van een tuinhuis of carport.

Consument aanzetten tot actie

Met verwijzing naar assortiment en de website wordt de consument geprikkeld om actie te ondernemen. Alle producten die in het magazine naar voren komen zijn voorzien van een artikelnummer zodat er met weinig moeite het juiste product gevonden wordt.

Vertaling

Het magazine is door een vakkundige vertaalsters met liefde voor tuinieren vertaald naar het Frans. Met het kritische oog van de vertaalsters is de inhoud naar een nog hoger niveau getild.

“De samenwerking met Vipmedia gaat al jaren goed, de werknemers zijn betrouwbaar en snel. De redactie is voorzien van tuinkenners en schrijvers en daardoor het juiste adres voor het laten maken van een tuinmagazine of tuincontent.”

Joost Peters, Manager Marketing & Communicatie Gamma België

Casus Dierenlot

0
2

Talen

0
86

Locaties

0
100000

Exemplaren