Over Vipmedia

Over Vipmedia

Vipmedia, uitgever van print en digitale special-interest-titels en partner in communicatie.

Vipmedia, uitgeverij en contentspecialist

Vipmedia geeft sinds 1976 eigen special interest tijdschriften uit (o.a. Beet, Duiken, Tuinseizoen, LandIdee en Groener Wonen), gebaseerd op internationaal succesvolle concepten. Alle magazines verschijnen in het Nederlands en worden verdeeld in Nederland én Vlaanderen..

Daarnaast verleent Vipmedia ondersteunende diensten aan internationale uitgeverijen die met hun titels de Nederlandstalige markt willen bereiken. Deze services gaan van redactie, vertaling, opmaak in eigen studio en druk tot promotie, joint-promotions met commerciële partners, abonnementenadministratie, losse verkoop en advertentieverkoop. Dit alles op maat en naar wens.

Tot de referenties behoren het Duitse Verlagshaus (Hart voor Dieren) en het Deense Bonnier (Wetenschap in Beeld, Historia en Scandinavian Living) en werden de succestitels National Geographic, Quest en Glamour voor het Duitse G+J Media gelanceerd.

Contentmakers!

Vipmedia richt zich niet alleen op print om de doelgroep te bereiken. We weten door een steeds groter bereik online ook daar de consument te vinden en te raken. Voor diverse klanten ontwikkelen we reeds de complete contenstrategie, contentontwikkeling, als ook de contentproductie.

Alle titels hebben een eigen website, een nieuwsbrief en Social Media kanalen. Zo beheren we bijvoorbeeld de Hart voor Dieren Facebookpagina (>300.000 volgers) en website. Waardoor bewezen wordt dat, mits de juiste aanpak en de nodige creativiteit, print en online elkaar enorm kunnen versterken.

Dat we ook in print ijzersterk zijn bewijst de recente samenwerking met Gamma België waarvoor we voor het voorjaar een tuinmagazine produceerden, als ook de samenwerking met Dierenlot waarvoor we vier partner magazines als ook zes donateur magazines maken.

U kunt nu via de Vipmedia communities rechtstreeks de dialoog aangaan met uw doelgroep. Ook daar speelt Vipmedia een innovatieve rol met sterke welomlijnde mediaplatformen als resultaat. Daarbij stellen wij graag onze kennis en ervaring ter beschikking voor een maximale return on investment.

Ed Bruijns – Directeur

“Voor diverse klanten ontwikkelen we reeds de complete contenstrategie, contentontwikkeling, als ook de contentproductie.”

Ontdek onze merken