DeZaden.nl

DeZaden.nl

0
10
artikelen in

Top 5 Google

0
50
+

Artikelen

0
1000000

Weergaven

0
10
artikelen in

Top 5 Google

0
50
+

Artikelen

0
1000000

Weergaven

Vraag van de klant

DeZaden.nl is een webshop gespecialiseerd in groente-, fruit-, en kruidenzaden. Zowel inheemse als exotische soorten worden in de webshop aangeboden. Daarnaast vindt de klant er ook allerhande toebehoren voor het zaaien en opkweken van planten. Ons werd gevraagd om met behulp van content ervoor te zorgen dat er meer bezoek naar DeZaden.nl zou komen en om een hogere positie in Google te realiseren om zo meer organisch bereik te krijgen.

Uitwerking

We zijn gestart met het ontwikkelen van een gedetailleerd contentplan bestaande uit cornerstone artikelen en bijbehorende praktische artikelen. Cornerstone artikelen zijn lange artikelen met veel linkjes, ze zorgen voor structuur op je website en krijgen een hoge ranking in Google. Bij het opstellen van het contentplan hebben we gekeken naar welke onderwerpen een hoog zoekvolume opleveren. Vervolgens hebben we de artikelen geschreven, uiteraard SEO-geoptimaliseerd. Compleet met linkjes en beeldmateriaal hebben we de artikelen voor onze klant geüpload naar de website. Vervolgens hebben we de artikelen ook gemonitord om te kijken hoe zij na verloop van tijd scoren in Google en waar nodig getweakt om ze te verbeteren. Het contentplan is inmiddels alweer uitgebreid en loopt door zodat we de website voortdurend kunnen voorzien van nieuwe, relevante artikelen.

“Door de intensieve samenwerking met VIP media hebben wij onze activiteiten op onze site DeZaden.nl flink kunnen uitbreiden. Met name de verbeteringen op gebied van content en diverse product presentaties hebben ons geholpen beter vindbaar te worden op internet en ook de conversie te verhogen.”

Peter Laan, eigenaar DeZaden.nl

Casus DeZaden.nl