Duiken

Case

In aanloop naar Duikvaker 2019, de grootste duiksportsbeurs van Nederland, hebben we een promotiecampagne opgezet i.s.m. twee bestaande klanten: AmilcoSports en Harro Cats (TUSA, SeaLife etc). Deze bedrijven stelden beide 6 duikproducten ter beschikking.

Uitvoering

12 dagen voor Duikvaker, startte de campagne. Elke dag verscheen er 1 product online op Facebook, die men kon winnen. Aan het eind van de dag werd de winnaar onder dezelfde post bekend gemaakt. De prijs kon opgehaald worden op Duikvaker zelf – de winnaars kregen ook een gratis entree.

Resultaat

Countdown Duikvaker 2019Bereikte personenReacties… Gedeeld
Aqua Lung masker4.12713411x
Metalsub handlamp4.5512474x 
Suunto Duikcomputers5.6201547x
Aqua Lung Explorer roller4.3402251x
Sealife Benelux duiklamp3.7201893x
Camaro Watersports handschoenen2.545121 
Tusa duikbril4.89119411x
Aqua Lung vinnen3.1501862x
Sealife Benelux dive alert4.9131353x
Bare 7MM Boots4.8372071x
Globe duiklamp Light & Motion5.209261 
Suunto duikcomputers5.3292723x

 

2020

Dit jaar deden AmilcoSports en Harro Cats gratis mee, volgend jaar willen we andere adverteerders ook benaderen en per prijs een bedrag eraan koppelen.

Ga hier naar de merkpagina van Duiken.

Casus Duiken