Duiken

Duiken

Case

In aanloop naar Duikvaker 2019, de grootste duiksportsbeurs van Nederland, hebben we een promotiecampagne opgezet i.s.m. twee bestaande klanten: AmilcoSports en Harro Cats (TUSA, SeaLife etc). Deze bedrijven stelden beide 6 duikproducten ter beschikking.

Uitvoering

12 dagen voor Duikvaker, startte de campagne. Elke dag verscheen er 1 product online op Facebook, die men kon winnen. Aan het eind van de dag werd de winnaar onder dezelfde post bekend gemaakt. De prijs kon opgehaald worden op Duikvaker zelf – de winnaars kregen ook een gratis entree. 

Resultaat

Countdown Duikvaker 2019 Bereikte personen reacties…  gedeeld
Aqua Lung masker 4.127 134 11x
Metalsub handlamp 4.551 247 4x 
Suunto Duikcomputers 5.620 154 7x
Aqua Lung Explorer roller 4.340 225 1x
Sealife Benelux duiklamp 3.720 189 3x
Camaro Watersports handschoenen 2.545 121
Tusa duikbril 4.891 194 11x
Aqua Lung vinnen 3.150 186 2x
Sealife Benelux dive alert 4.913 135 3x
Bare 7MM Boots 4.837 207 1x
Globe duiklamp Light & Motion 5.209 261
Suunto duikcomputers 5.329 272 3x

2020

Dit jaar deden AmilcoSports en Harro Cats gratis mee, volgend jaar willen we andere adverteerders ook benaderen en per prijs een bedrag eraan koppelen. 

Ga hier naar de merkpagina van Duiken.

Casus Duiken