Microgreens

Microgreens

0
4

Talen

0
16

Designs

0
15000

Exemplaren

0
4

Talen

0
16

Designs

0
15000

Exemplaren

Vraag van de klant

Buzzy Seeds is een jong en fris merk met toegankelijke en eenvoudig te zaaien zaden die voor zowel de beginnende als voor de ervaren tuinier geschikt zijn. Ons werd gevraagd te helpen bij het ontwikkelen van de nieuwe themalijn Microgreens. Microgreens, ook wel kiemgroenten, eet je in een heel jong stadium, als blad of als kiem.

Uitwerking

Bij conceptontwikkeling komen allerlei aspecten kijken. Bij het ontwikkelen van deze lijn hebben we gekeken naar advertenties, design voor de verpakkingen en de huisstijl van de lijn, maar ook naar content en informatievoorzieningen voor de klant. We realiseerden:

  • een gedetailleerde en overzichtelijke factsheet B2B. Deze factsheet heeft als doel om de lijn bij retailers te introduceren
  • een design voor de verpakkingen en promotiematerialen van deze lijn
  • een informatieve brochure B2B
  • een informatieve brochure B2C
  • advertenties
  • advertorials
  • 5 online blogs over Microgreens

“Vipmedia heeft meegewerkt aan het ontwikkelen van de lijn Microgreens. De medewerkers hebben veel input geleverd, goed meegedacht en een compleet pakket afgeleverd waarmee we de lijn op de markt konden brengen en konden promoten.”

Peter Laan, eigenaar Buzzy Seeds

Casus Microgreens