Conceptontwikkeling

Het leven van een communicatieprofessional is er met de komst van het internet en sociale media niet overzichtelijker op geworden. Welke communicatiekanalen zijn voor mijn merk de juiste? Hoe zet ik ze crossmediaal in? En met welke boodschap? Welke trends moet je in de gaten houden?

Het juiste kanaal kiezen

Wil je je merk meer zichtbaarheid en kwalitatieve aandacht geven, dan kan print een essentieel mediakanaal zijn. Wil je meer leads of sales genereren, dan zullen we juist eerder onze online kanalen activeren.

Conceptontwikkeling, de juiste mediamix

Vipmedia denkt in crossmediale concepten en kent de mediaweg. Van sponsored content tot custom magazines en van social video-campagnes tot printadvertenties, de juiste keuze en mediamix valt of staat met waar de doelgroep zich bevindt in combinatie met de specifieke campagnedoelstellingen.

We zetten onze expertise met name in voor A-merken en bedrijven in specifieke segmenten als tuin, dier, culinair en living.

Wilt u meer informatie?

Laat uw gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

“Vipmedia denkt in crossmediale concepten en kent de mediaweg”

Afbeelding planning met post-its