Wonen
Bereik ruim 245.000 liefhebbers van interieur via onze living doelgroep
Met de titels Groener Wonen, Scandinavian Living en LandIdee bereikt Vipmedia een grote groep geïnteresseerden in interieur en living. Zowel online, via de websites en sociale media, als op print, wordt deze doelgroep bereikt. De titels bedienen elk een interessegebied binnen de overkoepelende doelgroep living.
Groener Wonen is een optimistisch blad, dat zich richt op de lezer die zijn huis wil verduurzamen. Energie, interieur, groen in huis en een duurzame levensstijl staan in dit blad centraal.
Scandinavian Living is hét blad voor iedere liefhebber van de Scandinavische woonstijl. Dit blad inspireert en adviseert.
LandIdee richt zich op de lezer met een landelijke interesse. Dit magazine is voor de lezer die geïnteresseerd is in de landelijke woonstijl, het buitenleven en koken.
Ga naar de titel van: Groener Wonen, Scandinavian Living of LandIdee
Bereik
Wie de doelgroep met de interesse interieur en wonen wil bereiken, is bij Vipmedia aan het juiste adres. Onze living-doelgroep in één oogopslag:
Print
Gecombineerd bereik: 400.000
Online*
Gecombineerde paginaweergaven: 1.000.000 bezoekers per jaar
Nieuwsbrieven
Abonnees: 15.900
Klik hier voor meer informatie over de individuele merken: Groener Wonen, Scandinavian Living, LandIdee
Adverteren of samenwerken?
LandIdee, Groener Wonen
Edwin Fijnaut
Commercieel directeur
Mail: edwin.fijnaut@vipmedia.nl
Scandinavian Living
Peggy de Geus
Sales Manager
Mail: demediamanager@gmail.com
Bel: +31 (0)6 52 02 22 38